keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Beloved mukaan joukkoon!


"Heräät aamulla auringon kanssa. Venyttelet, hiivit makuuhuoneesta keittiöön, jossa keität kupillisen hyvää kahvia. Siemaillessasi kahvia (jonka tietenkin juot lämpimänä), mietit mitä päivällä on sinulle varattuna. Ikkunoissa hulmuaa pitsiverhot, työpöydälläsi on pinkkejä pioneja, ja avoimesta ikkunasta kuuluu mustarastaan laulu. Istahdat alas ja aloitat työn..."

Stephanie Wardi & Sweet-kakkulapio photo by Maria Baranova Palonin NYC kuvauksissa keväällä 2013.


"Paitsi että EI. Perheellisen pienyrittäjän päivät eivät ala näin. Eikä äitiyrittäjä juo kahviansa lämpimänä, ellei se sitten ole termarissa, tai mikrossa uudelleen lämmitettyä. Kun työpäiviin mahdutetaan neljän lapsen ja kahden verkkokaupan asettamat vaateet, ei yleensä tarvitse miettiä, mitä sitä tekisi seuraavaksi."

Kun kuulin astubutiikkiin.fi –portaalista, kiinnostuin sen mahdollisuuksista; yhteistyöstä muiden yrittäjien kanssa, vetoavusta markkinointiin ja mahdollisista uusista ideoista, joita yhteistyöstä voisi syntyä. Siksi halusin lähteä mukaan."

Näin aukaisee Päivi Brunou ajatuksiaan; miksi päätti lähteä mukaan. Beloved on siis lähtenyt myös mukaan joukkoon, ja seuraavassa Päivin ajatuksia palvelusta, toiveita tulevalle ja Beloved-tuotteiden tarina.

Lusikallinen hyvää mieltä Krista Keltasen kuvaamana.



Mikä herätti kiinnostuksesi astubutiikkiin.fi-portaaliin?

"Aivan aluksi olin hieman epäileväinen. 'Onhan näitä linkkilistoja nähty' – olinhan itsekin kerännyt yhteen paikallisia yrityksiä sekä aloitellut portaalia pienyrittäjien mainostukseen. Tiesin siis, miten paljon työtä toimivan sivuston pystyttäminen ja varsinkin ylläpitäminen tarkoittaa. Nukuin muutaman yön. Kun vielä parin päivän päästä huomasin ajattelevani Maria ja astubutiikkiin.fi -portaalia, luin uudestaan saatesanat ja pistin pitkän listan kysymyksiä matkaan.

Loppujen lopuksi Marin aikomus satsata aktiivisesti markkinointiin, portaalinin erilaiset hakutoiminnot sekä mahdollisuus vaikuttaa tuleviin ominaisuuksin sai minut innostumaan."

Miten näet yrityksesi hyötyvän portaalista?

Liiketoimintasuunnitelmassani on ollut markkinoinnin mentävä aukko. Uskon astubutiikkiin.fi –portaalin säännöllisen markkinointipanostuksen tuovan Beloved.fi –verkkokaupalle uutta asiakaskuntaa. Lisäksi kivijalkakauppiaat, joilla on tuotteitamme jälleenmyynnissä, hyötyvät näkyvyydestä portaalissa. Mahdollisuus lisätä jälleenmyyjiä portaalin tietoihin on yksi ominaisuuksista, jota varmasti tulen käyttämään!

Raumalla sijaitseva Taruliina on yksi Belovedin jälleenmyyjistä. Karun kauniit tuotekuvat on ottanut Susanna Suominen, Pisara Photography.
Minkälaisten yritysten näet sopivan hyvin portaaliin?
  
Muuntautumiskykyiset yritykset, jotka haluavat kehittyä ja tehdä yhteistyötä muiden yritysten kanssa; tekijöitä, jotka luottavat omaan tekemiseensä.

Miksi näet portaalin hyvänä asiana?

Kun tiedän, että markkinointi on kunnossa, voin nipistää muutaman minuutin itselleni ja juoda sen kahvin kuumana!

Spread love -veitsen, kuvasivat Vivi ja Kalle Hellerannassa-blogista.







Belovedin tarina

Belovedin tuotteet ovat osa Zakka Worksin tuoteperhettä, jota Päivi luotsaa yhdessä seppämiehensä kanssa. Lusikkasepän pajalla syntyvät niin hopeiset sormukset kuin uushopeiset käyttötuotteet, kuten yrittimarkkerit. Aterimista muokatut korut ovat nostalgisia, herkkiä sekä luonnollisen kauniita, ja käyttötuotteet tuovat huumoria arkeen.

”Lusikallinen hyvää mieltä” -tuotteet valmistuvat suvun naisten lusikkalaatikoiden, kirpputorien ja huutokauppojen aarteista Jokainen on uniikki käsityö ja huolella tehty. Ja aterimista on taittunut vaikka mitä; on kakkulapioita, koruja, pyyhemerkkejä, kirjeveitsiä, avaimenperiä, jne.

Beloved valmistaa myös tilaustuotteita asiakkaan toivomalla tekstillä, kuten vaikkapa suositut kastelusikat, jotka ovat ilahduttaneet jo montaa juhlijaa.

Kevään 2013 uutuuden, viesti-veitsen, kuvasivat Vivi ja Kalle Hellerannassa-blogista.






  
*****

Kiitos Päivi, ja tervetuloa Beloved mukaan joukkoon! Belovedin tuotteita voit käydä ihailemassa nettikaupassa (KLIK)ja syksyllä tuotteet päivittyvätkin sitten astubutiikkiin.fi -osoitteessa!

Jutun kuvat kuvaavat Belovedin tuotteita ja on saatu jutun käyttöön.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti