tiistai 19. maaliskuuta 2013

Näkyvyyttä markkinoinnilla!


Ennen vanhempainvapaalle jäämistä tein elinkeinoelämän kehittämissuunnitelmia sekä markkinointisuunnitelmia julkisille organisaatioille. Haastatellessani pienten yritysten edustajia tuli todella usein esille pienten yritysten rajalliset mahdollisuudet markkinointiin; aika ja raha eivät riitä.

Ja tämän myös kuluttaja huomaa verkossa asioidessaan. Kun etsit verkkokauppoja, suurten ketjujen edustus tulee helposti esille, mutta pienet valmistajat jäävät taka-alalle. 

Tähän haluan muutoksen; haluan, että kuluttaja löytää myös pienet valmistajat.

Butiikki auttaa tässä; alkuvaiheen kuukausibudjetti markkinointiin on noin 1400 euroa. Markkinointikeinoja on monta, mutta tärkeänä näen etenkin hakukoneoptimoinnin sekä google-markkinoinnin. Lisäksi juttujen aktiivinen tarjoaminen lehtiin tuo ns. ilmaista näkyvyyttä. 

Mitä tykkäät? Voit esittää myös toiveesi markkinointikeinoihin!

1 kommentti: