torstai 17. tammikuuta 2013

Mikä tekee Butiikista houkuttelevan kuluttajan kannalta?

Paitsi, että kuluttaja löytää monen valmistajan tuotteita samalla kertaa, löytää hän ne myös helposti. Helpot hakutoiminnot sekä tuotteiden "lokerointi" helpottavat kuluttajaa tavarasuossa: Esimerkiksi hakusanalla "paitapusero" kuluttaja löytää eri valmistajien paitapuseroita. Tai vastaavasti tyylijaottelulla kuluttaja voi selailla esim. sporttisia, boheemeja, romanttisia tai nyt nosteessa olevia vaatteita.

Butiikin hakutoiminnolla voit etsiä myös vihreitä vaatteita tai tavaroita; eli ekologisista materiaaleista, ekologisin ja eettisin menetelmin valmistettuja tuotteita.

Ajatuksenani on, että Butiikissa myydään pääosin vaatteita, asusteita sekä kodin tarvikkeita; sisustukseen, ruuanlaittoon , siivoukseen ja jokapäiväiseen hygieniaan liittyen. Kysynnän ja tarjonnan perusteella voisin ajatella, että Butiikissa myydään myös kuivattuja elintarvikkeita, mutta nämä lisätään listalle, jos nämä nähdään hyviksi - myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti